To je osnovni pravilnik o zasebnosti za McCann Ljubljana in za določene storitve, ki se izvajajo prek teh in drugih spletnih strani in aplikacij, v skladu z veljavno evropsko zakonodajo (GDPR 2016/679) in določbami Zakona št. 9887 z dne 10.03.2008 o varstvu osebnih podatkov, odločbami in navodili Informacijskega pooblaščenca ter Uredbo, na katero ta pravilnik izrecno in v celoti sklicuje.
McCann Ljubljana sodeluje z različnimi podjetji, vključno z dobavitelji podatkov, oglaševalci in založniki, da meri učinkovitost in doseg vsebine, ki jo ljudje gledajo ali poslušajo na internetu in radiu, ne glede na vrsto naprave, ki jo uporabljajo. Na primer, pomagamo oglaševalcem bolje razumeti učinkovitost kampanj na televiziji, radiu, računalniku in mobilnih napravah.
Ta Pravilnik o zasebnosti velja za vse informacije, zbrane o vas s strani McCann Ljubljana, ne glede na to, kako so zbrane ali shranjene, in opisuje, med drugim, vrste informacij, zbranih o vas, ko sodelujete v tržnih raziskavah, kako se lahko vaše informacije uporabljajo in kdaj se lahko razkrijejo, kako lahko nadzirate uporabo in razkritje svojih informacij ter kako so vaše informacije zaščitene.
V tem Pravilniku o zasebnosti bomo obravnavali naslednje teme in še več:
V McCann Ljubljana zbiramo različne vrste informacij o naših uporabnikih iz štirih glavnih razlogov:
Trudimo se, da bi vašo zasebnost čim bolje zaščitili z ustrezno uporabo varnostne tehnologije. To pomeni:
Spoštovati bomo vašo zasebnost. Osebne informacije zbiramo le, če se strinjate. Prejemali bi marketinško gradivo (bodisi po elektronski pošti, pošti, SMS-ih ali telefonu) samo od nas in, če se strinjate, tudi od drugih organizacij, ki smo jih skrbno izbrali. Poskrbimo, da bo jasno, kdaj lahko sprejemate te izbire. Na primer, imamo polja, ki jih morate označiti, če želite prejemati marketinško gradivo, in svoje preference lahko spremenite, če ne želite več prejemati le-tega. Kljub temu vam bomo morda občasno poslali elektronsko pošto z informacijami ali vprašanji o vašem mnenju.
Zbirali in uporabljali bomo podrobnosti posameznega uporabnika le, če imamo vaše dovoljenje ali imamo smiselne poslovne razloge za to, na primer za zbiranje dovolj informacij za izvajanje anket.
Pri svojih poslovnih odnosih z vami bomo jasni glede tega, katere informacije o vas bomo zbirali in kako jih bomo uporabljali.
Osebne informacije bomo uporabljali le za namene, za katere so bile prvotno zbrane, in poskrbeli bomo, da jih bomo varno izbrisali.
Naše spletne strani so dostopne prek interneta. To pomeni, da lahko ljudje po vsem svetu, ki dostopajo do naših spletnih mest, vidijo vse, kar objavite na spletnem mestu, na primer komentarje o članku.
Če mi ali naši ponudniki storitev prenesemo informacije izven Evropske unije ali Evropskega gospodarskega prostora (EGP), se bo to izvedlo le s potrebnimi varnostnimi ukrepi (navedenimi v skladu s GDPR).
Kadarkoli imate pravico, da nam pošljete ugovor glede obdelave vaših osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, vključno s profiliranjem, kolikor gre za naše storitve. Pravico do ugovora lahko uveljavite tako, da nas kontaktirate po elektronski pošti na kontaktnih podatkih, navedenih v p. 1.
Vodimo evidenco vaših osebnih podatkov, da zagotovimo visoko kakovost in doslednost storitev znotraj skupine. Vaše podatke vedno hranimo in obdelujemo v skladu z zakonom.
McCann Ljubljana lahko zbira podatke o vsebini, ki je bila ogledana (npr. katera oglaševalska kampanja ali katera epizoda programa), kje je bila vsebina ogledana (npr. na kateri spletni strani ali v kateri aplikaciji) in splošne informacije o napravi, na kateri je bila vsebina ogledana (npr. tablica ali pametni telefon, oglaševalski identifikator, IP naslov, operacijski sistem).
Podatke iz ene od naših storitev uskladimo z podatki drugih podjetij, ki prepoznajo svoje uporabnike ali zbira podatke o potrošnikih na splošno. Ta druga podjetja zagotavljajo Nielsen-u združene ali psevdonimne statistike občinstva. Ne razkrijemo teh tretjim strankam, katero vsebino so ogledali njihovi uporabniki, in McCann Ljubljana nikoli ne izve identitet uporabnikov drugih podjetij.
Pri izvajanju tržnih raziskav ne identificiramo ali poskušamo identificirati posameznikov.
Naša družba naključno predstavi kratke ankete uporabnikom, ki so bili izpostavljeni ali niso bili izpostavljeni vsebinam naših strank. Odgovori so prostovoljni. Če uporabnik odgovori na vprašanje ankete, se odgovor shrani v bazi podatkov. Ankete ne zahtevajo ali zbirajo nobenih neposredno prepoznavnih podatkov.
Naročilo na novice
Spletna stran agencije ponuja elektronski bilten I&F Group, ki predstavlja novice podjetij in agencij, ki delujejo znotraj I&F Group, na katere se lahko uporabniki prostovoljno naročijo ali odjavijo kadarkoli. Uporabniški e-poštni naslov bo uporabljen izključno za pošiljanje e-pošte izključno iz tega vira, ki se nanaša na poslovanje I&F Group. Uporabniški e-poštni naslov ali identiteta uporabnika ne bosta prodana, oddana, najeta ali razkrita posameznikom ali organizacijam zunaj I&F Group ali ponudnika, ki ga uporabljamo za pošiljanje teh biltenov. Uporabniki se lahko kadarkoli odjavijo s seznama prejemnikov elektronskega biltena, tako da sledijo navodilom za odjavo na koncu vsakega biltena.
I&F Group večinoma uporablja ponudnika storitev MailChimp za pošiljanje biltenov. Osebni podatki, zbrani: e-poštne naslove in druge registracijske informacije, ki jih uporabnik zagotovi Kraj obdelave: ZDA – Pravilnik o zasebnosti
E-pošta
Veliko naših programov in spletnih strani vam omogoča, da nam pošljete e-pošto. Informacije, ki nam jih posredujete, bomo uporabili za odgovor na vaše povpraševanje. Po e-pošti vam bomo poslali le splošne informacije. Spomniti vas želimo, da e-pošta morda ni popolnoma varna pred prestrezanjem. Zato predlagamo, da nam ne pošiljate občutljivih osebnih podatkov (npr. vaše številke socialnega zavarovanja) po e-pošti. Če je vaša namera pošiljanja e-poštnega sporočila zelo občutljiva ali vključuje informacije, kot so številka vašega bančnega računa, kreditna kartica ali številka socialnega zavarovanja, bi morali uporabiti drug način za varno oddajo podatkov prek varne spletne strani, če je na voljo.
Te podatke uporabljamo za ustvarjanje različnih ugotovitev, poročil in analiz, vključno s sestavo občinstva, ki je ogledalo določeno vsebino, ali učinkovitostjo oglaševalske kampanje.
McCann Ljubljana lahko tudi izboljša ali prilagodi podatke, zbrane iz drugih spletnih in zunanjih virov podatkov ter orodij za raziskovanje, vključno z Nielsnovimi podatki o gledanju panelistov (brez posameznih identifikacijskih podrobnosti). Dodatni viri podatkov lahko vključujejo družabna omrežja ali spletna mesta za elektronsko poslovanje. Ti dodatni viri nam omogočajo izvajanje boljših raziskav in analiz glede demografije, preferenc in uporabe občinstva na internetu.
V naše ugotovitve, poročila in analize vključujemo le neprepoznavne ali združene podatke.
Da bi nam pomagali pri našem trženju, poleg podatkov, ki nam jih zagotovite ob registraciji, lahko pridobimo podatke od zaupanja vrednih tretjih oseb, da nam pomagajo razumeti, za kaj bi vas morda zanimalo. Te “profiliranje” informacije izvirajo iz različnih virov, vključno z javno dostopnimi podatki (npr. volilni register) ali iz virov, kot so ankete in raziskave, kjer ste dovolili deljenje vaših podatkov. Lahko se odločite, da takih podatkov ne želite deliti z nami iz teh virov, tako da se prijavite v svoj račun in spremenite nastavitve v razdelku zasebnost.
Po registraciji in z vašim dovoljenjem vam lahko pošljemo e-poštna sporočila, za katera menimo, da vas bodo zanimale. Bilteni se lahko prilagajajo na podlagi tega, kaj ste brali na spletni strani. Kadarkoli se lahko odločite, da ne želite prejemati teh e-poštnih sporočil in se odjavite.
McCann Ljubljana meni, da bi morali imeti možnost, ali želite prispevati k našim raziskavam in ugotovitvam. Če trenutno niste v aktivnostih McCann Ljubljana in ne želite sodelovati v raziskavah, se lahko odjavite kadarkoli.
Ne zbiramo ali hranimo namernih osebnih podatkov o otrocih, mlajših od 16 let, in ne ponujamo nobenih naših izdelkov ali storitev neposredno otrokom, mlajšim od 13 let.
Svoje osebne podatke lahko kadarkoli posodobite in spremenite svoje nastavitve za trženje, tako da stopite v stik z našim uradnikom za varstvo podatkov, odgovornim za zaščito podatkov, Božidar Belić, na e-poštnem naslovu bozidar.belic@ifmccann.com.
Odvisno od vašega prebivališča se vaši osebni podatki lahko delijo z družbo I&F Group, ki je del McCann Ljubljana in ima podjetja na Švedskem, Norveškem, Hrvaškem, Srbiji in drugih državah, kjer ima I&F Group podjetja.
Vaših osebnih podatkov ne bomo delili z drugimi v marketinške namene, razen če nam niste dali dovoljenja. Če imamo vaše dovoljenje, bomo vaše podatke delili samo z drugimi organizacijami, ki smo jih skrbno izbrali.
Če obiščete dogodek, ki ga organizira partnerski dogodek, se podatki lahko delijo za namene upravljanja dogodka.
Druge storitve drugih organizacij lahko ponujamo prek naših spletnih mest, čeprav teh mest ne upravljamo nujno mi. Obdelujemo vse informacije, ki jih zberemo, ko dostopite do storitve, ki jo zagotavlja druga organizacija, v skladu s to politiko zasebnosti. Informacije, ki jih zbirajo te druge organizacije, urejajo njihova lastna pravilnika o zasebnosti.
Dostop in sprostitev osebnih podatkov, ki nam jih posredujete v okviru zagotavljanja storitev v našem imenu, urejajo stroge pogodbene omejitve, da zagotovimo zaščito vaših podatkov in upoštevanje zakonov o varstvu podatkov in zasebnosti, ki veljajo. Te ponudnike storitev lahko tudi neodvisno pregledamo, da se prepričamo, da izpolnjujejo naše standarde. Za pomoč pri delovanju teh spletnih mest (ali storitev, ki so na voljo na spletnih mestih), morda uporabljamo ponudnike storitev, nekateri od njih pa so lahko zunaj EGP.
Bodite pozorni, da lahko med obiskom naših spletnih mest/aplikacij obiskovalci sledijo povezavam do drugih mest, ki so zunaj našega vpliva. McCann Ljubljana ni odgovoren za vsebino ali pravilnik o zasebnosti teh drugih mest.
Piškotke uporabljamo iz več razlogov:
S postavljanjem piškotkov na vaš računalnik nam omogočite, da vam pokažemo oglase, ki bi vas morda zanimali, in nam omogočite nadzor nad številom prikazanih oglasov in merjenje učinkovitosti oglaševalske kampanje. Oglaševanje nam pomaga ohranjati spletno stran brezplačno za vašo uporabo. Več informacij o tem najdete v razdelku spletno vedenjsko oglaševanje v tej politiki zasebnosti, vključno s tem, kako se lahko “odjavite”.
Mi ali druga podjetja lahko uporabljamo piškotke, da vam predlagamo in dostavimo vsebino, za katero menimo, da vas bo zanimala.
Za več informacij o piškotkih in njihovem upravljanju, vključno s tem, kako jih izklopiti, obiščite našo stran o piškotkih.
Z uporabo spletnih mest se strinjate z uporabo piškotkov, kot je opisano.
Google lahko uporabi zbrane podatke za prilagajanje oglasov v lastnem omrežju oglaševalcev.
Osebni podatki, zbrani: piškotki in podatki o uporabi.
Kraj obdelave: ZDA – Pravilnik o zasebnosti – Opt Out
Google Tag Manager je storitev za analizo, ki jo zagotavlja Google Inc.
Osebni podatki, zbrani: piškotki in podatki o uporabi.
Kraj obdelave: ZDA – Pravilnik o zasebnosti
Pomembno je, da se spomnite, da nobena od tehnik, ki jih uporabljamo, ne zbira informacij, kot so vaše ime, e-poštni naslov, poštni naslov ali telefonska številka.
Anonimizirane podatke o vedenju lahko delimo tudi s partnerji za oglaševanje, vključno z gospodarskimi organizacijami, ki financirajo vsebino, označeno kot ‘Podprto od’, ‘Plačana vsebina/plačana od’ ali ‘Oglaševalska vsebina/od naših oglaševalcev’. To pomeni, da vam bodo morda na drugih spletnih mestih prikazovali oglase na podlagi vašega vedenja na naših spletnih mestih. Prav tako vam lahko na našem spletnem mestu prikažemo oglase na podlagi vašega vedenja na drugih spletnih mestih.
Ponovno ciljanje glede na vedenje je še ena oblika, ki nam in nekaterim našim oglaševalskim partnerjem omogoča, da vam prikazujemo oglase na podlagi vzorcev brskanja in interakcij z mesta zunaj naših spletnih mest. Na primer, če ste obiskali spletno mesto spletnega trgovca z oblačili, boste morda začeli videti oglase z istega spletnega mesta s posebnimi ponudbami ali prikazovanjem izdelkov, ki ste jih brskali. To omogoča podjetjem, da oglašujejo, če zapustite njihovo spletno mesto brez nakupa.
Če želite prenehati prejemati spletno vedenjsko oglaševanje, to ne pomeni, da ne boste več prejemali oglasov, ko uporabljate naša spletna mesta. To pomeni le, da oglasi, ki jih vidite, ne bodo prilagojeni vam.
Oglaševanje na mobilnih napravah lahko zahteva zbiranje in deljenje edinstvenega identifikatorja naprave s podjetji, ki kupujejo oglaševalski prostor na mobilni aplikaciji.
Ponovno ciljanje glede na vedenje in obnašanje, ki ga lahko uporabljamo:
Ponovno ciljanje Facebook (Facebook, Inc.)
Ponovno ciljanje Facebook je storitev ponovnega ciljanja in ciljanja glede na vedenje, ki jo zagotavlja Facebook
Google lahko uporabi zbrane podatke za prilagajanje oglasov v lastnem omrežju oglaševalcev.
Osebni podatki, zbrani: piškotki in podatki o uporabi.
Kraj obdelave: ZDA – Pravilnik o zasebnosti – Opt Out
Google Tag Manager je storitev za analizo, ki jo zagotavlja Google Inc.
Osebni podatki, zbrani: piškotki in podatki o uporabi.
Kraj obdelave: ZDA – Pravilnik o zasebnosti
Pomembno je, da se spomnite, da nobena od tehnik, ki jih uporabljamo, ne zbira informacij, kot so vaše ime, e-poštni naslov, poštni naslov ali telefonska številka.
Anonimizirane podatke o vedenju lahko delimo tudi s partnerji za oglaševanje, vključno z gospodarskimi organizacijami, ki financirajo vsebino, označeno kot ‘Podprto od’, ‘Plačana vsebina/plačana od’ ali ‘Oglaševalska vsebina/od naših oglaševalcev’. To pomeni, da vam bodo morda na drugih spletnih mestih prikazovali oglase na podlagi vašega vedenja na naših spletnih mestih. Prav tako vam lahko na našem spletnem mestu prikažemo oglase na podlagi vašega vedenja na drugih spletnih mestih.
Ponovno ciljanje glede na vedenje je še ena oblika, ki nam in nekaterim našim oglaševalskim partnerjem omogoča, da vam prikazujemo oglase na podlagi vzorcev brskanja in interakcij z mesta zunaj naših spletnih mest. Na primer, če ste obiskali spletno mesto spletnega trgovca z oblačili, boste morda začeli videti oglase z istega spletnega mesta s posebnimi ponudbami ali prikazovanjem izdelkov, ki ste jih brskali. To omogoča podjetjem, da oglašujejo, če zapustite njihovo spletno mesto brez nakupa.
Če želite prenehati prejemati spletno vedenjsko oglaševanje, to ne pomeni, da ne boste več prejemali oglasov, ko uporabljate naša spletna mesta. To pomeni le, da oglasi, ki jih vidite, ne bodo prilagojeni vam.
Oglaševanje na mobilnih napravah lahko zahteva zbiranje in deljenje edinstvenega identifikatorja naprave s podjetji, ki kupujejo oglaševalski prostor na mobilni aplikaciji.
Ponovno ciljanje glede na vedenje in obnašanje, ki ga lahko uporabljamo:
Ponovno ciljanje Facebook (Facebook, Inc.)
Ponovno ciljanje Facebook je storitev ponovnega ciljanja in ciljanja glede na vedenje, ki jo zagotavlja Facebook, Inc., ki povezuje dejavnosti McCann Ljubljana s Facebookom oglaševalskega omrežja.
Osebni podatki, zbrani: piškotki in podatki o uporabi.
Kraj obdelave: ZDA – Pravilnik o zasebnosti – Odjava
Facebook Custom Audience (Facebook, Inc.)
Facebook Custom Audience je storitev ponovnega ciljanja in ciljanja glede na obnašanje, ki jo zagotavlja Facebook, Inc. in povezuje dejavnosti te aplikacije z oglaševalskim omrežjem Facebook.
Osebni podatki, zbrani: piškotki in podatki o uporabi.
Kraj obdelave: ZDA – Pravilnik o zasebnosti – Odjava
Ponovno ciljanje prek Google Analytics za prikaz oglaševanja (Google Inc.)
Google Analytics za prikaz oglaševanja je storitev ponovnega ciljanja in ciljanja glede na obnašanje, ki jo zagotavlja Google Inc. in povezuje dejavnosti sledenja, ki jih opravi Google Analytics, in njegove piškotke z oglaševalskim omrežjem Adwords in piškotkom Doubleclick.
Zbrani osebni podatki: piškotki in podatki o uporabi.
Kraj obdelave: ZDA – Pravilnik o zasebnosti – Odjava
Naša spletna mesta vsebujejo povezave do drugih spletnih mest, s katerih lahko zaslužimo prihodek. Naši članki nikoli niso vplivani s strani oglaševalcev ali povezanih partnerjev, prav tako niso napisani z namenom promocije izdelka, razen kadar je jasno označen kot “sponzorirano s strani”, “prinaša vam” ali “podprto s strani” ‘Podprto s strani’, ‘Vsebina, plačana/prinaša vam’ ali ‘Oglasna vsebina/od naših oglaševalcev’ za označevanje sponzorirane vsebine, oglaševalskih funkcij in vsebin, financiranih s strani fundacij, ločeno.
V skladu z Uredbo o splošni uredbi EU o varstvu podatkov (EU 2016/679) in veljavno slovensko zakonodajo moramo navesti, kdo je “upravljavec podatkov” za McCann Ljubljana in storitve, ki jih zagotavljamo prek naših spletnih mest. Upravljavec podatkov je organizacija, odgovorna za varstvo podatkov, in v našem primeru je certificirani uradnik za varstvo podatkov Božidar Belić.
Če želite dostop do svojih osebnih podatkov ali kopijo podatkov, ki jih imamo o vas, želite zahtevati popravek ali imate kakršna koli vprašanja o tem, kako jih lahko uporabimo, ali želite vložiti pritožbo, se obrnite na uradnika za varstvo podatkov na zgoraj navedenem naslovu.
Pritožbe bo obravnaval uradnik za varstvo podatkov in nanje bo odgovoril najpozneje v 30 dneh.
Poleg tega ima vsaka zainteresirana stranka pravico vložiti pritožbo pri Komisarju za varstvo osebnih podatkov (info@idp.al), če meni, da so bile kršene pravice, priznane z Zakonom št. 9887, z dne 10. marca 2008, “O varstvu osebnih podatkov”, zaradi obdelave osebnih podatkov s strani McCann Ljubljana.
Če se odločimo za spremembo svoje politike zasebnosti, bomo te spremembe objavili tukaj. Kjer so spremembe pomembne, se lahko odločimo, da bomo novosti poslali tudi vsem našim registriranim uporabnikom. Kadar je to zakonsko zahtevano, bomo za te spremembe pridobili vaše soglasje.